Ei ollut sokkarissa Huopasta kuin yksi vaivainen kerä, ja sekin väärää väriä ;(  Eli en voi tehdä töppösiä itsellen, vielä. Mutta perjantaina menen Jkylään, ehkä siellä sitten. Sieltä himoitsen myös Alpacaa, mutta olen luvannut itselleni etten osta sitä ennenkuin tiedän tarkasti mitä teen siitä, eli ei vielä. Tänään kävin kampaajalla hemmoteltavana. Kyllä hyvä kampaaja, joka tietää ja tuntee asiakkaansa on ainakin naiselle elintärkeä. Edelliseltä paikkakunnalta en missään vaiheessa löytänyt mieleistäni, tänne muuttaesssa taas heti ensimmäinen oli vahingossa se oikea. Menin nykyiseen kampaamooni eka kerran vain siksi, että uudella paikkakunnalla löysin sen varmasti, kun se on melkein työpaikan vieressä... Nyt olen taas ihan kunnon punapää. Voi miksi en ole syntynyt punapääksi, se kun on luonnollinen olotilani?!? Minulla on punapään herkkä, ruskettumaton iho (tosin ei pisamia) ja vihreät silmät. Onneksi purkista saa. On tänään neulottukin. Lapasia. Ohje on kirjasta nimeltä Knitting Marvelous Mittens - Ethnic Designs from Russia. Tietenkään kirjassa mainittua lankaa ei löytynyt, joten käytän Lanettia. Se ei ole ihan tismalleen samaa, eli näistäkin lapasista näyttää tulevan minulle liian isot. No, saapahan joku lahjan tässä vuoden mittaan... Tietysti olisin voinut käyttää pienempiä puikkoja...mutta jo 2½ on aika raivostuttavan pieni koko minulle. Eikä minulla ole bambuisia 2:ia, enkä oikein mielelläni nykyään käytä metallisia. Seli, seli, seli.

25910.jpg