Kyllä on kertakaikkiaan upea päivä! Aurinko paistaa (elän valosta), okei, on kyllä vähän turhan liukasta ja vetistä. Olen saanut tosi ihania synttärilahjoja, ja illalla tulee vieraita joten yksi lahja vielä. Vieraiden takia olen oikeasti juuri nyt siivoamassa ja leipomassa, ja kotitonttu rustaa tätä juttua ;) Ensin pitäisi tosin käydä pitämässä kansalaisopiston jatkoranska - aivan ihana ryhmä! Ihanuuksia lisää: koulua oli vain kolme tuntia. Novita tuli - tosin ohjeet olivat ihan liian vaaleanpunaisia mun mieleen, mutta väriähän voi aina vaihtaa. Raitalangoistakaan en ole hirveän innostunut. Mitä intoa sitten on tehdä raitasukkia, kun ei edes tarvitse raidan vaihtumista muistaa - menee liian helpoksi. Mutta oli siellä joitakin kivoja, valkoisia pitsineuleita ym. Ja se upea kukkapontso, valkoinen! Samalla postilaatikossa oli myös Margaretha-ristipistot, vaikka en sieltä kyllä nyt mitään tilaa (entisetkin on kesken) - postia (muuta kuin laskuja) vaan on kiva saada. Samalla tuli myös Yours Truly (englanninopettajien lehti), jossa oli minun kirjoittamani artikkeli - tosin bongasin sieltä noin miljoona kirjoitusvirhettä.... En tiennytkään ottaneeni noin tyylikkäitä kuvia. Töissä kuulin saavani lisää palkkaa puolen vuoden ajan, koska olen kuulemma suostunut kielistudiovastaavaksi vakituisen ollessa virkavapaalla... Ja päivä on vasta puolessa!

Image hosted by Photobucket.com

Pipo ja sukat perillä ja käytössä. Työkaverini tilasi pojalleen samanlaiset - millonkohan ehtisin?