Shamancat - kiitos, sain jo spostiviestin, että mistä oikeasti voin tilata ja että he ovat toimittaneet viestini eteenpäin. Oli muuten piiiiiitkästä aikaa tosi hassua lukea norjaa...
Thanks, for the comment, and now I know how to order from Drops. And they already answered my email. It was really funny to read Norwegian - it's been a long time...

Maddaleena - kiitos, loistoidea! Ja mitä enemmän asiaa mietin, sitä paremmalta nuo valenapit alkavat tuntua. Haluaisin sellaiset nätit puiset napit, joita ainakin kesällä oli tuossa mun paikallisessa liikkeessä...
Thanks too! A great idea, false buttons! The more I think about it, the better it feels. I'd love to have pretty wooden buttons my local store had last summer...

Muuten päivä meni - töissä. Lukujärjestykset viimeiselle jaksolle on tehty. Mitä nyt vielä tarkastan niitä ristiin ja rastiin noin tsiljoona kertaa... etten vaan olisi mokannut... Abitentti tehty. Yksi itsenäinen kurssisuoritus tarkastettu (olin unohtanut sen...). Kokeita ei vieläkään ole tarkastettu loppuun. Koululla oli kivan hiljaista ja rauhallista, mitä nyt pari muuta kahjoa työkaveria hiippaili sinne minua säikyttelemään :)
The day went by - at work. Now I've completed the timetables for the last period. I know I'll be checking them over and over again just to be sure that I haven't made a super blunder... The exam for the Abis (the soon-to-be-graduates) is made. One big pile of a student's work checked (I had totally forgotten this one). The seventh graders' test are not corrected... It was nice and quiet at school, only a couple of colleagues came to frighten me :)

Huomenna siivoan. Lupaan. Kunnolla. Vannon kautta kiven ja kannon. Paitsi että nuo hihat hinguttaa paljon enemmän.... Varsinkin kun tiedän, että lanka riittää, koska lisälankapaketti odottaa postissa.
Tomorrow I'll clean the house. I promise. Properly. Cross my heart and hope to die. Except that those sleeves attract me far more.... Especially now that I know that there'll be enough yarn as the extra packet is waiting for me in the post office.