Anteeksi kaikki haamupäivitykset tänään. Kuten näkyy olen taas leikkinyt ulkonäöllä. Tällä kertaa se tauti alkoi, kun kävin katselemassa keskusteluja Vuodatuksen Foorumissa, ja siellä tarjottiin lisää valmiita pohjia. Enkä löytänyt mieleistäni, joten piti taas vähän leikkiä. Vieläkään en hommaa oikeasti osaa, mutta nyt tätä erhe-virhe-pahus-hitto -taistelua ei enää tarvinnut käydä niiiiiiin pitkään kuin viimeksi. Vieläkään en ole 100% tyytyväinen. Itselläni on huono näkö, ja tuntuu ettei teksti erotu hyvin. Kommentteja, please! Varsinkin jos joillain selaimilla on ongelmia...Tiedän jo nyt, että Opera ei näytä taustakuvaa. Surku, mutta en osaa tehdä sille mitään. Pitänee kysellä viisaammilta.

I'm so sorry for the troubles I've caused... As you can see  (those of you who have been here before) I've been playing with the templates again. This time I noticed that there were some free and new templates for this Vuodatus-blog-system on offer, but I didn't still find what I wanted to have. And this doesn't please me 100% but... It was easier, but still a fight with the html... I do know that Opera doesn't show the background image, but I'm unable to do anything about it. I apologize!!! Have to ask somebody wiser.

35391.jpg

Boogabag valmistui. Se kutistui yllättävän vähän - leveys kaventui 10:stä 8 senttiin ja korkeus 10:stä 7 senttiin. Silti se on mukavan paksun tuntuinen. Tahtoo lisää näitä! Naapuri yllätti minut valokuvaamasta tuolta -20 pakkasesta (aamulla oli -30). "Jaa, uusia harrastuksia?" Nyt sitten varmaan ympäri kylää kiertää huhu hullusta opesta.

Pohja ainaoikeaa, puikot 7. Sivut pyöröpuikoilla 6. I-cord 5:llä silmukalla. Normaalipesu 40 astetta.

My new Boogabag is finished. It shrunk surprisingly little in the machine: width from 10cm to 8, and hight from 10 cm to 7. Still it feels nicely chunky. I want more of these! My neighbour caught me off-guard while taking the photo. It was minus 20 Celsius (-30 in the morning). "Well, well. New hobbies?" And now surely there'll be a rumour going around the village (well, actually a town of 11000) about the crazy teacher.

The bottom: garter stich, needles 7mm. Sides circular needles 6mm. I-cord with 5 stiches. Washing machine 40 celsius.