Ja näin se siis täydentyy:
* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla - voi ei, en muista!!!)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

MINÄ olen siis Anne Björn ja asustelen tällä hetkellä Jyväskylässä. Olen 36v. sairaanhoitaja. Olen erityisen kiinnostunut ja innostunut jääkiekosta, juoksemisesta, hölkkäämisestä ja avantouinnista. Minulla on kaksi lasta, hiukset ovat vihreä-valkoiset ja silmät sammaleen vihreät. Musiikin suhteen on vain muutama laji, jotka kiinnostavat: black metal, rap ja uskonnollinen mikä hyvänsä. Lempiartistini nimeä en muista, mutta kuitenkin se joka meidän kakkosten ranskankirjassa laulaa uuden arabia-vaikutteisen version Douce France -laulusta. Parhaiten minua kuvaa yleispätevä sana "hyvä". ;)