Testaan sukkaohjetta, nyt merseroidulla puuvillalla (Kotiväki). Siistiä ja kaunista jälkeä tekee tuo lanka. Tiedä sitten miltä tuntuu jalassa.

I'm testing the sock pattern with a different yarn. Tidy and beautiful. Don't know how they'll feel on my feet.

Päivän älynväläys. Kevätjuhla on tasan viikon päästä. Mitä ihmettä laitan päälle? Oikeastaan ei ole kauheasti väliä, en jaa lakkeja lavalla tänä vuonna. Mutta juhlan jälkeen on "pakko" mennä tiettyihin yo-kemuihin näyttäytymään, etteivät ihmiset loukkaannu. Ja saahan niissä hyvää syötävää ;) Tosin viime vuonna kuin jaoin lakkeja, kävin kaikissa paikoissa joihin henk.koht. pyydettin ja se kävi kyllä työstä.

The brainwave of the day. The celebration at the end of the study year is next Saturday. What an earth am I going to wear? It really doesn't matter so much, as I won't be on the stage giving out the white caps to the graduates. But after the official school celebration I'll "have to" visit certain parties, so that people won't get hurt. And the food is always good in these parties ;) Last year I was giving out the caps, and got many personal invitations to the parties and it really did feel like work.

Siis, en tiedä mahdunko yhteenkään mekkoon - olen istunut sohvalla neulomassa, enkä harrastanut liikuntaa --> lihonut. Jos mahdun joko vaaleansiniseen mekkoon viime keväältä tai vihreä valkoiseen useamman vuoden takaa, mitä yläosaksi? Jos en mahdu, taidan laittaa ihanan punaisen salsahameeni, yhä edelleen, mitä yläosaksi? Kerrankin kengät eivät ole ongelma. Jos neulon yötä päivää, voisin saada Novitan valkoisen pitsijakun valmiiksi.....takakappaletta on siis tehty n. 20cm - c'est tout.

I don't know if I fit into any of my dresses - I've been sitting on my couch knitting and not done any sports --> got fatter. If I can squeeze into the light blue dress of the last spring or the white and green of some previous year, what to wear on the top? If I can't squeeze, I'll probably wear my lovely red salsa skirt, and still, what on the top? For once, the shoes are not the problem. If I knit 24/7, I could finish the white lace jacket....I mean the back is 20cm at the moment - c'est tout.

Uhoava Gnu: tuota SuperSockea pitää yrittää kaivaa jostain. Taidan nimittäin (muutaman fufon jälkeen) keskittyä pitsisukkiin puuvillasta. Ihania!