Ensin kiitokset Tellulle ja muille kauniista sanoista. Pidän tuosta Ziinan Kevät-huivista itsekin ja voisin hyvinkin tehdä toisen joskus (ja kolmannenkin). Ja Tellu, bloginpito on hauskaa. Minä olen nauttinut kommenteista ja siitä, että nyt minulla on muistot siitä mitä teen. Ennen (lue: ennen digikameraa) en yleensä koskaan ottanut kuvia töistäni ja nyt tuskaisena muistelen, että mitäs minä teinkään tästäkin langasta jota kaapin uumenista taas löytyi... Ja joskus palaa ihan yhtäkkiä joku työ mieleen. Esim. siitä eilisestä Kevät-huivin langasta olen muistaakseni tehnyt opiskeluaikoina neuletakin, jossa oli pitkä, kapeat resorit ja tosi kauniit napit. Missä se nyt on? Ei aavistustakaan. On bloginpidossa joskus tuskaisiakin hetkiä - tekniset ongelmat. En ole expertti, mutta tykkään sörkkiä pohjia ja aiheutan samalla harmaita hiuksia (kampaajani kiittää) itselleni.

Kiitokset myös päänsäryssä myötäeläjille. Tänään aamulla herätessä tuntui vielä vähän ilkeälle. Mutta kun sain kammettua itsensä pystyyn ja napattua päivän antihistamiiniannoksen, niin johan parin tunnin päästä oli taas normaali, aurinkoinen nassu. Kyllä minä pääni tunnen! Kyse ei ole migreenistä, vaan käsittääkseni onteloiden limakalvoista, jotka välillä turpoavat umpeen. Kun ei ilma kulje, särkee. Huonolla säkällä kärsin taas ensi viikolla, hyvä tuurilla en kuukauteen, jopa kahteen.

Mutta tuleehan joulu ihan varmasti tänäkin vuonna? Ei siksi, että odottaisin saavani paljon lahjoja (tässä iässä ja tässä perhetilanteessa on kyllä parasta lahjoa itse itseään), eikä siksi, että olisin super-hypertehokkaana organisaattorina aloittanut jo lahjojen teon. Vaan:

69186.jpg

Siis jouduin tänään avaamaan taas uuden jouluteepussin (sen sisältö on tuossa posliinipurkissa). Ja enää kolme pussia jäljellä! Tällä kulutuksella se ei riitä jouluun asti... Juon kyllä muutakin teetä, mutta tämä on Viisasten teen ohella ehdoton lempparini. Teetähän kuluu litra tai kaksi päivässä... Ihan niinkuin langankin suhteen, pakko hamstrata ettei lopu, ja silti sielun syvyyksissä elää pieni, mykkyräinen pelko siitä, että se kuitenkin lopetetaan, kun minä pidän siitä niiiiiiiin paljon. Kauheaa jos Kitten mohair tai Idena lux mohair lopetettaisiin. Tai jos Ullaa ei enää olisi.... Hui, ensi yönä minä näen painajaisia!!!