Tainis: Siilimatot (kaksi, pieniä) löytyivät Palokan Kodin Ykkösestä - vein kyllä viimeiset....

Jeh. Kiire. Koko ajan jotain, ohimennen olen ehtinyt silmukan tai kaksi neuloa. Jotain pientä, puolivalmista on, toivottavasti tämän viikon aikana valmista. Sain tänään myös lainassa olleen kirjani takaisin, joten voin hyökätä Juulin lankojen kimppuun. Se, mitä tuskailin alkuviikosta ja viime viikolla on nyt ehdottomasti mietintätauolla.

Yo-kuuntelut ohitse. Ranska (lyhyt) oli ihan kiva. Italiaa valvoin, mutten kyllä ymmärtänyt kovin montaa sanaa ;)

Kissa ovat viime päivinä hajottaneet mun kelloradion (minkä seurauksena kännyä on käytetty herätyskellona ja tänään se sitten unohtui kotiin), ulkoilleet ahkerasti ja varsinkin Indy innokkaasti. Syöneet joulukaktuksesta melkein kaikki nuput - olin unohtanut ko. kaktukset pihalle ja nostin ne eilen illalla vihdoin sisälle ja uhkarohkeasti ikkunalaudalle. Multaa on joka paikassa, vaikka kukat ovat kyllä pysyneet siellä laudalla - toistaiseksi.Viime yönä en päässyt kääntymään, kun toinen kisuli lämmitti selkäpuolta (nukkui puoliksi mun alle kaivautuneena) ja toinen oli mun mahapuolella (minä siis kyljelläni). Mutta kyllä niistä säteilee taivaallisen ihana lämpö!

896630.jpg

Salaman kera. Kuvia on aika hankala ottaa, kun kaksi flexi-hihnaa ja kamera, ja vain kaksi kättä. Ja nuo mokomat liikkuvat koko ajan kun yritän ottaa kuvaa. Sitten kun laitan kameran pois, ne muuttuvat patsastelijoiksi...

896633.jpg

EDIT: Tämä (bongattu Inkiväärin blogista) on niiiiin ihana idea! Spell with Flickr

 

V I L el A S_McElman_070716_2434 U K K A