Kippuratöppöset on koneessa - ja unohdin ottaa ennen-kuvan :( No, tunti vielä niin nähdään mitä tuli. Kristiina pesi omansa 50 pesussa, mun koneeni ei tunne kuin 40, 60 ja 90 joten kokeilen ensiksi 40 yhden kerran - jospa se riittäisi. Kävin tänään paikallisessa kysymässä Lett-lopia, vaikka sitä ei ennen ole näkynyt. Ei ollut nytkään, mutta ystävälliset ihmiset tietenkin tilaavat sitä kanta-asiakkaalleen seuraavassa tilauksessa. Eli voi mennä hetki, mutta tosi kivaa palvelua. Ja nyt tietysti Popperkin vastasi sähköpostiin ihan yhtä ystävällisesti juuri tänään kun olin käynyt tuolla toisessa. Mutta kyllä minulle on helpompaa saada lanka omalle paikkakunnalle kuin lähteä Jkylään. Jonne tietysti olen menossa ensi viikon tiistaina, mutta iltatilaisuuteen ja auto täynnä kyytiläisiä, joten ei onnistu langanhaku. Pääsin muuten kaupasta ulos ostamatta yhtään ainutta kerää!!! Toisaalta ihailin lankahyllyjä vain kaukaa, en mennyt 5 metriä lähemmäksi...

Uusi Moda tuli, kuten liki jokaisessa blogissa on huomioitu. Ei kauheasti mitään uutta, mutta se vihreä ruutupusero, ruskea miesten neule, ja muutama lasten neule oli kivoja. Ja ehkä se ihanan ohut tumman sininen pitkä mohairtakki - en vaan keksi missä pitäisin sitä, tai tota vihreää (mulla on aina kuuma joka paikassa, enkä ole vielä edes vaihdevuosissa). Mitähän nyt aloittaisi? Ne lanett-lapaset eivät oikein iske tällä hetkellä. Ehkä se pääkallopipo kaverin pojalle, täyttää 7v. ensi viikolla. Jos löytyisi omasta kaapista sopivaa lankaa.