Kyllä, kissat osaavat mitä vain - halutessaan :) ja minun riiviöni tuntuvat olevan noin niinkuin kissoiksikin ihan omaa luokkaansa, ties vaikka sukua ketuille.... Osasyynä riehumiseen varmana on emännän tiukka ohjelma tällä viikolla - en ole kotona leikittämässä ja väsyttämässä. Perjantai-illan lupaan olla kotona ja lupaan imuroida (ehdottoman tarkkailtava homma, mieluiten 20 sentin päästä, koko ajan valmiina loikkaamaan turvaan) ja pestä lattiat (moppia pitää melkein jahdata (ei ihan uskalla) ja kosteilla lattioilla pitää luistella ooooooiikein kovaa vauhtia) ihan vaan kissojen huvitukseksi.

1290877.jpg

Tässä kuvassa.... No, ensin jompikumpi veti verhon lopultakin kokonaan alas (vanha verho, kiipeily sallittua, toisin kuin muihin verhoihin, jotka ovat rusetilla katon rajassa yhä vieläkin). Sitten jotenkin kaatui kukkateline (tyhjä jostain kumman syystä) ja kohta oli painimatsi käynnissä. Pikikin on siis kuvassa - tuolla verhon sisässä....

Sain tänään myöhästyneenä synttärilahjana neulojapostia - ihania merkkauslenksuja, tilattu ihan vain mulle! Eli kaverini toteuttivat sen mitä minä vain olen aikonut.

En vieläkään tiedä riittääkö lanka, mutta olen ristinyt työn JuuliChaneliksi.