EDIT: Paketissa oli myös suklaata - ei ollut postimies syönyt, vaan heti paketin avattuani piilotin sen ylähyllylle, jotta se säilyisi edes viikonloppuun ja jotta tästä jumppien aloittamisesta olisi edes jotain hyötyä.....Nami-nami Fazeria kuitenkin!

Jihaa! Jumpat siis alkoivat sunnuntaina ja olin äsken toisen kerran. Ne olemattomat vatsalihakset jossain tuolla läskimakkaroiden alla ovat tautisen kipeät....Mutta ihanaa.

Toinen ihanainen. Eilen sain SNY:ltäni sähköpostikortin, suloinen syyskortti, jossa pyydettiin tarkkailemaan postia. Töissä oli tänään päivä sarjassamme "voi v...", tosin ei yhtään tippaa oppilaiden takia (enkeleitä!) vaan muutaman muun. Tiedonkulku!!! Yritin myös saada järkeä irti lukujärjestysohjelmasta, eli kökötin kolme tuntia koneen ääressä. Kotiin ehdin pyörähtämään just ennen jumppaa - ja jo nyt!!! SNY "iski" taas!!! Siis enhän minä voinut kuvitellakaan, että noin nopeasti...ja noin ihanasti...

176414.jpg

Omatekoinen kortti - olen kateellinen kaikille, jotka osaavat tehdä näitä upeita kortteja - ja suloinen, heijastinpehmoeläin! Heijastinhiirulainen muutti heti asumaan koululaukkuni hihnaan.

176413.jpg<

Ihanan punaiset sukat! Ihan oikean kokoiset (kuten kuvasta näkyy), istuvat täydellisesti ja minä tykkään juuri tuosta "kunnon" punaisesta tosi paljon. Sattumalta (kuvasta ei näy) mulla oli vielä tänään jalassa justiinsa saman punaiset piraattihousut. Mallineule näyttää kiinnostavalta, pitänee koittaa itsekin tehdä (sitten joskus kun tämä tehtävien lista on edes jotenkin hallittavissa...). Kiitos!!! Tajusin muuten äsken. Olen edellisen kerran saanut jonkun muun minulle tekemät sukat noin vuonna -90..... Tämä harvinaista herkkua :)

Sauna kutsuu.