Monna: Yes, Keuruullapa hyvinkin! Voitais joskus koota naapurikuntien voimat ja pitää neuletapaaminen?!? Ja siinä dominokantapäässä en osaa neuvoa, sen tein ihan oman mallin mukaan.... kyllästyin tavaamaan ohjetta.

Kyllä, taas oli postia. Tällä kertaa naapurit eivät kuitenkaan seuranneet postilaatikon tongintatanssia, koska pihalla oli vain yksi naapuri ja hänkin selin, penkillä neulomassa! Laatikossa oli:

Yes, new mail again. This time there was no one watching my dig-the-letter-box-dance as the only neighbour present was sitting on a bench her back to me, knitting!

479519.jpg

SNY muisti minua! Minä olen aina ollut se ihminen, joka koulussa tunneilla halusi pitää esitelmän ensimmäisenä päästäkseen jännityksestä... Siispä tämä kuun loppumetreille odottaminen on ollut kidutusta - tosin erittäin miellyttävää sellaista :) Grignascon merinosilkki on minulle tuttua edelliseltä sny-kaudelta. Tykkään tosi paljon sen mielettömästä pehmeydestä ja tuo oikein tumman vihreä (tietyssä valossa liki petrooli) on äärettömän kaunis. Se kiljuu jo nyt minulle kurkku suorana (onko lankavyyhdeillä kurkku?) haluavansa ehdottomasti kaksinkertaisena pitsiseksi talvihuiviksi. Pitää vain löytää SE malli.... Ja kyllä, kiitos kysymästä, suklaa maistui (joo, syöty jo) taivaalliselle. Juuri tuo klassinen Fazerin sininen on minulle se kaikkein rakkain. Jo eilen mussuttelin suklaata, vaikka pari viikkoa olen saanut pidettyä tämän "harrastuksen" kurissa. Kiitos sinulle ihana SNY!

My Finnish Secret Pal sent me a packet! At school I was always the person wanting to be the first one to give the speech or whatever, so that I could get rid of the excitement.... So this waiting until the last days of the month is really a torture -  though a very pleasant one :) I know Grignasco's merinosilk from the last round of the Finnish Secret Pal. I love its smoothness and that dark green colour (nearly petrol colour in certain light) is really beautiful. It has already told me, it wants to be a lace scarf for the next winter. I just have to find THE pattern.... And yes, thanks for asking, I loved the chololate (already eaten). That was classic Fazer blue chocolate, my all time favourite.