Äsken soitin äkkiä riemutanssahdellessani kamulle:
- SE TULI!!!
- Tota, mikä?
- No SE, se sny, se mitä oon oottanut kuin lehmä kesää! SNY!
- Ai se vaihtojuttu vai. ...

Ei tuo toinen tajunnut ollenkaan miten iiiiiiihaaaanaaa ja riemullista tämä on. Ja vitsit. Jos olisin vaivautunut käymään kotona päivällä (oli kolme tuntia "tyhjää", tein kokeita) olisin saanut tämän hitusen aikaisemmin.

396105.jpg

Voi, sinä olet ajatustenlukija!!! Tykkään hirmuisesti Vogue Knittingistä ja olen yrittänyt pitää tilausta yllä, mutta JUURI tämä numero ei ole suostunut rantautumaan Keuruulle (ovat luvanneet jatkaa tilausta kevätnumeroon, mutta saas nähdä....). Ihanaa saada se. Tuo kannen neule on just semmoinen, jota tämä prosessineuloja rakastaa, tosin haluaisin pitemmät hihat.... Ja aaah. Tuota suklaata olen himoinnut joulusta lähtien, kun sain sitä silloin joululahjaksi ja sitähän ei täältä meidän tuppukylästä saa, se on NAMIA! Ja olen, tunnustan, Viivi ja Wagner-fani..... Ennen kaikkea, koska se on loistava sarjakuva ja toisekseen, koska Wagner osaa ranskaa :) Voi kiitos sinä ihanainen!!!

Ennenkuin majoittaudun sohvalle viltin alle syventymään VK:hon, pitää kertoa toisestakin paketista (kyllä postipoju on tällä viikolla saanut ahkeroida minun lootani parissa).

396108.jpg

Voitin Nainan blogissa kisailun ja tässä ihku palkinto! Suloisen pehmoista alpakkaa (hanskat?), teetä (kyllä, olen juuri teeihminen, en juo kahvia) ja napostelupaloja Japanista. En ole pitänyt perinteisistä perunalastuista sen jälkeen kun kuusi vuotta sitten kärsin kaameista sappivaivoista, mutta nämä muut naksut ovat kertakaikkiaan mainioita. Tällaisia en ole ennen nähnyt ja maistuvat jännältä (joo, maistuin heti kuvauksen jälkeen) - ihan kaikki eivät häviä kerralla, on iso paketti ja chiliä! Ja tuo tee on hyvää! Tiedän - kokemuksesta :) Kiitos suloisesta paketista!!!

Huominen on lempipäiväni - Wanhojen päivä. Mutta tämän päivän jälkeen se ei vaan voi olla parempi. KIITOS!