Siis jatkoa edelliselle kirjoitukselle. Menin kylälle (tai siis kaupunkihan Keuruu noin virallisesti on, mutta...). Etsin painantaan sopivia värejä, joiden korkki oli ehjä ja tavara sisällä toimivaa. Etsin valkoisen t-paidan.

Previous post continues. I went to the village (well, actually it is a town, but...too small). I was looking for paint jars, whose lid would be intact and the stuff inside proper. And I searched also for a white t-shirt.

98073.jpg

Piti etsiä iso, jotta mahtuisi lämmintä alle, kun tämän viikon kesäsää on ollut lievästi sanottuna hyinen. Koko ajan villasukat jalassa ja villatakki päällä ja takassa tuli. Eikä lauantaiksi ole vissiin luvattu kovinkaan paljon lämpimämpää...

I had to find a big shirt, to be able to put some warm clothing under it, as the summer weather this week has been, to put it mildly, icy. I have woolly socks on my feet and a woolly jacket on and a fire going in the fire place, all the time. And the forecast hasn't been too promising for Saturday either...

98071.jpg

Kuva on siis ryöstetty logosta suoraan. Olkoon tämä minun mainosmaskottini. Se toinen maskotti-idea oli/on ihan liian 80-lukulainen ja ei edes ötökkä.

The logo has been stolen from the official KIP-day logo. Let this be  my commercial mascot. The other idea I had for a mascot was/is far too 80s and it isn't even a bug.

Kiitos kommenteista ja erityisesti vaatekeräyspaikkojen osoitteista. Enköhän minä niistä jonkun löydä. Ja Pirkko, matonkuteiksi valittiin ne kaikkein huonokuntoisimmat. Kovin paljoa en niitä halunnutkaan, koska leikkaamattomia on jo vaikka kuinka. On kulkenut muutaman muutonkin mun mukanani....Ja niistä kangaspuista puuttuu yhä edelleen sivupuut alhaalta...;(

Thanks for the comments, and especially for the adresses of the clothes collection points. I think I can find one now. And Pirkko, I chose the worst of those clothes for rug making. I didn't want to have too many for the rugs as I have piles of old clothes to be cut. Some of them have been moving around Finland with me....And the loom is still missing a couple of parts...;(

En ymmärrä olevani lomalla. Se sunnuntain tarmonpuuska kostautui. Maanantaina en saanut mitään tehtyä...