Olen täydellisesti unohtanut kertoa saamistani (tilaamistani ja maksamistani) kirjoista. Eli Hobboks mainosti sähköpostissa jokin aika sitten aleaan, ja tietysti piti mennä kurkkaamaan (nettisivuille - en ole Hesassa käynyt sitten lokakuun - Ikeassa silloin, eli ei siis edes Hesassa). Tietenkään en löytänyt mitään mielenkiintoista ale-puolelta, mutta niistä normaalihintaisista löytyy aina jotain.

Image hosting by Photobucket

Rakastan barbeja. En oikeastaan koskaan kauheasti leikkinyt niillä, vaan tein vaatteita. Sama vika paperinukeilla (Sari Aspholmilla oli 257 vaatetta parhaimmillaan - vahinko, että ne ovat hävinneet). Omat barbini, joita on kaksi ovat visusti tallessa. Cindy, tummahiuksinen, oli minun lempparini. Kaverini sai aina leikkiä blondilla eli pusu-barbilla. Pusu-barbi siksi, että kun sen selästä painoi sellaista "nappia", se törrötti huuliaan. Ja oli sillä huulipunakin. Omia lapsia ei ole siunaantunut, joten nyt teen barbinvaatteita kavereiden lapsille. Ja tässä oli muutama aivan huima oivallus. Mitenhän saisi vielä tehtyä samanlaiset sukkikset kuin tuossa kannessa? Ok, on tämä aika amerikkalaishenkinen, mutta jotenkin tässä barbi-asiassa se ei haittaa ollenkaan.

Image hosting by Photobucket

Tätä olen hipelöinyt kirjakaupoissa useaan otteeseen. Neulahuovutus on minulle vielä uusi asia. Omissa kokeiluissa vaikeinta on ollut kuvioiden miettiminen, minä kun en todellakaan osaa piirtää (kysykää vaikka mun oppilailta). Jos saan onnistumaan yhden hyvän systeemin, vaikka lapaseen, se ei taatusti onnistu enää toiseen. Täällä on hyviä kuvioiden malleja, joita voi käyttää suoraan. Ja muuten selkeä ja kiva teos.