Lisää samanlaisia - olen ihastunut tähän viime kesänä Pirtin Kehräämöltä tarjouskorista löytämääni lankaan. Pinta huopuu tosi kauniiksi ja helppoa ja kevyttä neulottavaa.

273054.jpg

Taas 35 grammaa ja 3½ puikot. Koristelutestailut jatkuvat, kuten kuvasta näkyy. Miksi ihmeessä kammoan koristelemista? En osaa piirtää. En yhtään. Oppilaat nauravat jopa tikku-ukoilleni ja huvitusta kaivatessaan pyytävät minua piirtämään jotain... Jotenkin tuntuu, että tämän olen siirtänyt suoraan tämän piirtämiskyvyttömyyden koristeluihin. Niissä olisi kyllä eduksi omata jonkinlaista kuvion sumplimis-, hahmottelu- ja piirtämiskykyä. Mutta nyt olen tyytyväinen kun edes nämä yksinkertaiset onnistuvat hyvin. Hiljaa hyvä tulee, eli seuraaviin (joo, näitä tulee takuulla lisää) voisin kokeilla jo jotain vähän monimutkaisempaa...

Jotain muutakin aion aloittaa.. Viken myymät hahtuvat kotiutuivat tänään postista, ja ne yhdistettynä joihinkin omiin jämiin aikovat joutua muodonmuutokseen ennen joulupaperiin käärimistä....

Ja JYV...edistyy...hitaasti...se pahuksen lanka ei lopu ikinä!

Millainen anteeksipyyntö Hesarissa on huomenna? Ullaneuleen osoite oli tosi nolosti väärin... enkä minä edes huomannut.... silmät lukivat mitä aivot olettivat....