Kiitos kauniista sanoista - huivi on ihana! Ja värit vaihtuivat ihan itsestään, yhtään en ole lankaa katkonut välistä. Väri vaihtui kyllä äärimmäisen sopivasti juuri reunukseen :)

Uusi elo alkoi. Eli, joskus viime vuonna kyselin jonkin blogiarvonnan yhteydessä teidän kikkakolmosianne, lempivinkkejänne. Ja joku (ehkä useampikin) kertoi pitävänsä neulemuistikirjaa. Minä olen tähän mennessä vain kerännyt tulostamani ohjeet kansioon (ihana Nalle Puh -kansio) - jos olen muistanut, ja jos ne ohjeet eivät ole aktiivisessa (no, ainakin melkein aktiivisessa) käytössä jossain sohvalle tai siellä suunnassa. Nyt, tänään ostin Tiimarista nätin kierrekantisen vihon, johon aion nyt kaivella esille ja joko kirjoittaa uusiksi tai niitata kiinni kaikki ne käsin värkkäilyt epämääräiset lappuset ja lippuset jotka leijuvat ympäri huushollia. Mulla on paha tapa kirjoittaa esim. sukka- ja lapasohjeita vyötteiden kääntöpuolelle, tai jonkun koulutuksen monisteen laitaan.... Nyt siis alkoi uusi ja järjestelmällinen elämä. (uskokoon ken tahtoo....)

Tänään tunsin itseni hirmuisen tärkeäksi henkilöksi. Kävin Mäntässä. Siellä lukiossa aloittamassa ranskan abiverkkokurssin. Ja minua varten oli varattu luokka, tietokone ja videotykki. Ihan vain minulle! Onhan mulla kotikoulullakin nuo samat, mutta ei se tunnu niin hienolta...