Ajatusten myllertäessä hirmuisesti (Miten ilmoitetaan miehelle kohteliaasti mutta jämäkästi:"Ei kiitos, ei kiinnosta".... Saako laittaa vain tekstarin? En tunne nykymaailman etikettiä, mutta eipä kyllä varmaan tunne hänkään ;) Mutta siis, ajatusten myllertäessa kädet tekevät huomaamattaan tulosta:

While my mind is in turmoil (How do I inform a man, politely but firmly:"No thanks, not interested"....  Can I send an sms? I don't really know the etiquette of the day, but I don't think he does either ;) But while my mind is in turmoil, my hands produce something:

752499.jpg

Perinteinen ja nätti! Ohje löytyy täältä, tosin suurensin yhden "kukkasen" verran joka suuntaan - tykkään isoista patalapuista. Lankana on Mayflower cotton (ihana pehmeä) ja koukku oli 2½. Lankaa kului 86 grammaa molempiin yhteensä. Näitä pitää ehdottomasti tehdä lisää, varsinkin kun nämä oli alunperin tarkoitettu lahjaksi, mutta tykkään väreistä liikaa ja kyllä nämä tuli otettua jo tänään käyttöön ihan omassa kotona.... Eniten meni aikaa ja hermoja noiden kukkien tai tähtien kirjomiseen - yksinkertaista, mutta koska tein kaksinkertaisella langalla, se pahuksen lanka loppui koko ajan...

Traditional and pretty! The pattern can be found here (only in Finnish, but here's a good crochet dictionary - the letters in the brackets are the abbreviations), but I made them one "flower" bigger than in the pattern - I like big kettleholders. The yarn was Mayflower cotton (so soft) and the hook was 2½. I needed 86 grams both these together. I must make more, especially as these were intended as a gift, but I like the colours so much that I accidentally used them today in my own kitchen :) The flowers or stars took the most time and nerves.