Sorry tuo eilinen vuodatus, mutta kun otti niin pirusti aivoon... Ja tänäänkin ottaa taas pattiin. Windows! Tarvitseeko sanoa sen enempää. Tai oikeastaan eihän vika kokonaan ole Windowsin, vaan niitten typerysten jotka haluavat vaikeuttaa toisten elämää virusten tms. kautta. Eli ei minulla tietääkseni viruksia, vaan päinvastoin, olen yrittänyt suojautua niiltä ja tietoturva-aukoilta  (mikä sanahirviö!). Ja sen seurauksena luulin ensin hävittäneeni kaikki kuvani, onneksi ei sentään, vaan en vain pystynyt katsomaan ja muokkaamaan niitä sillä ohjelmalla, jolla olen tottunut. No, kiitos ystävällisten ja avuliaitten ihmisten kaikki toimii taas. Taidan luottaa hyvään tuuriin (palomuurin ja virustorjunnan lisäksi), enkä jaksa muutella asetuksia... Huushollissana on toinenkin tekninen ongelma, jonka takia olen nyt jonottanut Soneran asiakaspalveluun 35 minuuttia ja kirjoitan tätä yhdellä kädellä...Miksi aina minä? 

Vaihtolapaset ovat onnellisesti perillä vastaanottajalla, joten tässä kuva:

26512.jpg

Florica, punainen ja tumma sammaleen vihreä (ei harmaa, vaikka kuva väittää niin). Puikot 3½ ja ohje periaatteessa oma, vaikka kaikkihan tämän tietävät...