Perjantai.... Otin just äsken tunnin päikkärit ja nytkin olen vielä unessa. Tänään oli taksvärkkipäivä, eli mulla ei ollut yhtään opetustuntia, mutta olen istunut kahdessa kokouksessa (en neulonut vaikka tarvikkeet oli mukana - korjasin yhdet aikamuototestit ja noin puolet aineista), suunnitellut maanantaita ja sumplinut ensi viikon ylppärikuuntelujen erityiskuuntelijoiden järjestelyjä ja tehnyt lukkareita (se lukkariohjelma on vaarallinen:"kokeilen vielä tota muutosta ja tota ja tota ja tota..." ja viuuuuuuuh, kaksi tuntia meni!) ja väsännyt tiedotetta opiskelijoiden koteihin ja sotkenut pöytäni vielä tehokkaammin (sieltä ei löydä enää mitään edes kauhakuormaajalla) ja unohtanut vaikka mitä tärkeää.

Kivi-imuri autoni imaisi taas eilen kiven syövereihinsä. Ei lähtenyt jarruttamalla eikä peruuttamalla, vaan piti hirveää ääntä. Köröttelin lähimpään huoltamoon ja jätin auton odottamaan kun menin itse hakemaan pari karjalanpiirakkaa jotten kuolisi nälkään (ja suklaata...). Takaisin tullessa korjaajamies naureskeli tyytyväisenä. Minä en nähtävästi edes osaa peruuttaa oikein (joo, onhan se todettu tässä jo pari viikkoa sitten), koska kivi oli kopsahtanut heti pois hänen peruuttaessaan... No, unohdin samalla tilata huollon - mittari on vilkutellut huoltopyyntöä jo reilun viikon. Ihan tavan huolto vaan.

Neulominen - haaveissa on, ehdi ei. Tai tuota, kyllähän minä taas eilen loin silmukoita..... Mutta en saanut nähtävästi oikeaa määrää (vaikka laskin kolmeen kertaan), koska ensimmäinen kuviokerros ei päättynyt niin kuin piti :( Teen vielä seuraavat neljä kerrosta ja jos sitten ei ole ohjeen mukaista silmukkamäärää, eikä niitä saa mitenkään sumplittua, puran ja alan alusta. Kohta justiinsa, heti kun olen saanut pakotettua itseni imuroimaan (tiedän, että jos imuroin nyt, olen huomenna tooooodella tyytyväinen itseeni) ja pestyä kissojen laatikot, ja vaihdettua lakanat.

Katit. Piki tykkää jostain syystä ihan älyttömästi hypätä mun selkään - kynnet edellä. Ei kiva. Molemmat rakastavat valjaissa ulkoilua. Kun tulen töistä, alkaa hervoton kiljunta oven edessä. Saivat eilen myös uusia leluja. Sellaiset joulukuusen koristenauhan pätkän näköiset pallot. Kaksi kappaletta eli kummallekkin oma. Ei onnannut - Indy kulki puoli iltaa kumpikin pallo (pehmeitä) suussaan (näytti ylikasvaneelta hamsterilta) ja murisi Pikille minkä ehti. Takavarikoin pallot, jotta sosiaalisemmat leikit palaisivat.

Kuvassa lempipuuhaa. Mun koneesta nostetut (liko)märät (muinaismuistokoneessani on vain 500 linkouskierrosta), kulahtaneet sloggit ja erityisesti märät pyyhkeet on iiiiiiihania. Ja kaikki kiristysnyörit tms.

883204.jpg

Too tired to say anything at all in English.