Kiire, vaikka oli töissä (lukion koeviikko) vain yksi pidettävä tunti, olen silti paahtanut töitä 8-16.30. Osa ajasta on tietysti mennyt siihen kun kuljen paikasta a paikkaan b - olen unohtanut mitä paikassa b piti tehdä tai sieltä hakea - kuljen takaisin paikkaan a, mutta eksynkin matkalla paikkaan c - hetken päästä palaan paikkaan a ja ehkä muistan mitä alunperin ajattelin tekeväni....

Se moka. Muistatteko vielä viime kevättalvisen projektini? Pallotakki Garnstudion ohjeella ja tasan tarkkaan väärillä langoilla. Lankoja tilattiin lisää kertaalleen joskus kevättalvella. Ja sainkin vartalo-osan valmiiksi. Mutta. Hihoja en edes aloittanut, kun olin vuoren varma siitä, että lanka tulisi loppumaan kesken. Arviointikykyni puutteellisuus tuli jälleen kerran todistettua. Tilasin vielä tässä syyskuun alussa lisää lankaa ja onnellisena aloitin hihojen tekemisen. Projektilaatikosta (tyhjä kopiopaperilaatikko) löytyikin yllättäen enemmän vanhoja lankoja kuin muistinkaan.... ja ne pahuksen langat riittivät hihoihin!!! Olin siis tilannut ihan turhaan (kiroillen) lisää lankaa...Nyt on sitten ylimääräistä lankaa...Mitähän tekis?

Langat päättelemättä ja nappi tai mahdollisesti kaksi nappia ostamatta. Kuva heti kun ehdin ottamaan päivänvalossa hyvän sellaisen. Takista tuli ihanan värinen, mutta painava ja malli ei tosiaankaan sovi minun ruholleni. Mutta pidän silti varmasti!