467891.jpg

Jepulis, Noroahan se. Tietysti rakastan villaa ja jotenkin nämä ihanaiset värit ovat valloittaneet pääni täysin. Tästä värisatsista (Kureyon 183) ei edes löytynyt sitä Noroille tyypillistä yhtä outoa, täysin sopimatonta väriä.

Yes, it's Noro. I absolutely adore wool and these sensual colours have conquered my head. This colour patch didn't even have that oh so typical one weird colour.

467890.jpg

Ohje: My So Called Scarf (Tein piiiiitkän kaulahuivin ihan itselle vaikka talvi taisi jo mennä.... No, tulee se taas vuoden päästä. Hapsuja ei vielä ole, kypsyttylen hissukseen yhtä ideaa.)
Lanka: Noro Kureyon (väri 183, kulutus 202 g)
Puikot: Bambupyörö 5½ mm

Pattern: My So Called Scarf (I knitted a loooooong scarf just for myself even though the winter seems to have gone away already.... Well, it'll be back in a year. No fringes yet, I'm pondering on an idea.)
Yarn: Noro Kureyon (colour 183, 202 g)
Needles: Bamboo circular 5½ mm

467892.jpg