Tyhjä olo. SNY loppui. Ja ikäväkin tulee, sekä pakettien saamista, että niiden lähettämistä. On se kumma miten paljon iloa, intoa, riemua ja onnea näin pieni asia kuin paketit voivat saada aikaan.

Omasta paljastumisestani voitte lukea pari postausta sitten, nyt asiana minun viimeinen pakettini. Paketti oli taas uskomattoman osuva, täysi napakymppi. Ihan niin kuin minun ystäväiseni totesi kirjeessään, liki kaikki meissä kahdessa on samaa rataa ja samaa linjaa. Hän pahoitteli kovasti edellisen paketin viivästymistä, mutta onneksi syy oli näin ihana, minä kun olin kerinnyt vilkkaassa mielikuvituksessani maalailla kaikenlaisia mörköjä seinille ja pelätä ystäväni sairastuneen tms. Minulla ei missään vaiheessa ollut aavistustakaan kuka tai mistä blogista, vaikka Villa Daaliassa olen kyllä vieraillut ja jopa kommentoinutkin! Daalia, kiitos oikein ihanista paketeista - olet pitänyt minua pystyssä tänä pitkänä ja väsyttävänä keväänä!

612277.jpg

Mistäs tiesit, että viimeksi tänä aamuna nilkkasukkia jalkaani vetäessäni mietin, että pitäisi joskus hioa kantapäät.... Suklaata - ei ole enää :) Ja tuo lanka! Ei vaaleanpunaista vaan kaunista puolukkapuuroa, käsin kehrätty hahtuvasta! Paitsi että arvostan suunnattomasti käsin kehrättyä lankaa yleensä, se että tuo on hahtuvasta on tosi kivaa - vertasin heti omaan aikaansaannokseeni ja yes! Ehkä minusta vielä joskus tulee kehrääjä...

612278.jpg

Omin käsin lehdet vuosilta -44 ja -46. Nämä pitää lukea ja tutkia tarkkaan oikein ajan kanssa, mutta heti, ensi selauksella huokailin ihastuksesta. Toisessa oli neulottujen pitsihansikkaiden ohjeita! Haluaisin tehdä juuri sellaisia, koska Mammani teki niitä liukuhihnavauhdilla parikymmentä vuotta sitten. Kauniita, tyylikkäitä ja jotenkin niin upeita!

Kiitos!

Thanks for my Finnish Secret Pal! It's all over now and I'll miss her terribly much...  Chocolate, foot care, hand spinned yarn, old (beautiful) magazines from the 40s. Thank you!