Iiiiiiik! Naapurit ovat äskeisen jälkeen taas entistäkin vakuuttuneempia minun sekopäisyydestäni. Raahauduin töistä kotiin vajaa puoli tuntia sitten (joo, taas jumituin lukujärjestysten pariin, mutta nyt on enää tilaongelmia...) ja postilaatikolla sain kohtauksen. Iiiiiii! piti oikein kiljaista ääneen ja vähän hypähdellä jotain tanssiaskelten tapaista - paketti - ja käsialan minä jo tunnistan :) SNY iski jälleen! Vasta eilen sain sinulta linkin sukkaohjeeseen (ks. ed. postauksen kommentit) ja nyt jo olen valkannut mielessäni sopivaa lankaa, kiitos!). Ja nyt taas! Ja mitä ihanuuksia, tällaisia minulla ei vielä ole koskaan ennen ollut:

198788.jpg

Näin monta! ja Addeja nimeltään (ovat minun ensimmäiset Addini). Kyllä näille pitää jokin kunnon lempinimi keksiä! Jokaiselle värille oma?

Koekäytössä yo-valvontasukkien kanssa:

198793.jpg

Langan väri ei ihan ole oikea, salama jälleen kerran vääristää... Nämä nalluraiset varmaan auttavat yhteen krooniseen ongelmaani: puikkoja tunkee kassien läpi ja pistää välillä minua, välillä muita ihmisiä ;)

Paketissa oli muutakin:

198792.jpg

Oho, huomasin vasta kuvaa käsitellessä, että jotain meni innostuksen puuskassa ylösalaisin. Siis nallet olivat tuossa laatikossa, oikealla pieni, suloinen ristipisto (se iso kissaristipisto ei ole vuosiin edennyt, mutta tällaiset pienet ovat ihania, tämänkin voisi ehkä sijoittaa johonkin laukkuun koristukseksi...) ja vasemmalla itsetehty 3D-kortti. Kauniita kaikki! Suurinpiirtein hypin riemusta täällä ittekseni...KIITOS!!!

Ystäväiseni kirjoitti, että syyskuu on jo yli puolenvälin, SalainenNeuleYstäväkin sitä myöten puolessa. Mitä sitten kun tämä loppuu? Ainakin Suomen Posti kokee konkurssin :) Ja talvi varmaan tuntuu synkältä.

ps.Unohdin kiittää kaikkia pallotakkia kauniisti kommentoineita!