Hellyttävää. Soitin Mammalle (isänäiti, minun maailmankaikkeuteni tärkein ihminen). 82v. Mammani oli vihdoin ja viimein kehdannut pyytää lääkäriltä rollaattoria ja lääkäri, mukava nuori mies (nuori voi Mamman sanavarastossa tarkoittaa mitä tahansa alle 60v.) oli antanut heti UUDEN ja SINISEN. Mamma tykkää väreistä :)

Mamma on myös pienen tauon jälkeen tänä vuonna innostunut jälleen käsitöistä. Hän se minutkin tähän maailmaan vuonna -75 opasti :) Joka tapauksessa:"Pittää J:lle ja M:lle (pikkuveljeni ja hänen avonsa) sukat tehä jouluks, ehtii vielä, vaikka kiirus tullee, kun ei voe kauvvaa kerralla, ottaa sytämestä...Mutta pittää sitä Mammankin tököttää niin kaua ko vielä näkkee...Ja virheitä tullee, voe että!" Tököttää! Jotenkin niin mammamainen sana....Kuka niistä virheistä mitään välittää, ne sukat on taatusti rakkaudella tehty! Jotenkin otti minua sydämestä tuon puhelun jälkeen.

245195.jpg

Voitin Hannaliinin blogiarvonnan ja tänään postilaatikko pullotti! Kaunis kortti, jonka mietelause on kuin tehty minulle. Kynttilä (muovipaketissa, jota en älynnyt poistaa, joten kiiltää kuvassa), vadelmasuklaata ja lankaa. Ihanan pehmeää Coatsin lankaa - minulla ei ikinä ennen olekaan ollut Coatsin lankaa! Kaikki kauniisti sävy sävyyn. Olin päivällä töistä lähtöä tehdessäni valitellut suureen ääneen, että kaikki lapaset hajoavat, pitää tehdä uusia...tulisikohan näistä minulle itselle sellaiset ihan tyköistuvat lapaset? Niitä isompia, jotka vaativat toiset lapaset alle, on kyllä riittävästi, mutta niitä alle meneviä ei. Kiitos kauniista paketista!!!

Ja kiitokset kaikille myös Rapinakommenteista. Tänään on ollut hiljaista....Onkohan Rapina loukkaantunut saamastaan mediahuomiosta ja muuttanut?